Contact

Veelgestelde Vragen

Productinformatie

Welke soorten gepersonaliseerde cadeaus bieden jullie aan?

We bieden een breed assortiment aan gepersonaliseerde cadeaus, waaronder draagtassen, t-shirts, decoratie, artikelen met droogbloemen, en meer.

Wat zijn de beschikbare personalisatie-opties?

Onze personalisatie-opties omvatten tekstgravures, fotoafdrukken, naaminitialen, en speciale boodschappen en vragen.

Zijn de producten die ik op de website zie precies zoals ze er in het echt uitzien?

We doen ons best om nauwkeurige afbeeldingen van onze producten te tonen, maar er kunnen kleine verschillen zijn vanwege de personalisatie en het productieproces, vermist het handwerk is en geen fabriekswerk. Alsook bij de droogbloemen hangt de kleur en soort af van het seizoen.

Bestelproces

Hoe kan ik een gepersonaliseerd cadeau bestellen?

Kies het gewenste product, selecteer de personalisatie-opties, voeg het toe aan je winkelwagen en volg de stappen voor het afrekenen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik deze heb geplaatst?

Bestelling kan gewijzigd worden binnen 12uur na bestellen. Tekst kan mogelijks* tot 5 dagen na bestelling aangepast worden als deze gekozen is door de consument. Als het artikel een standaard tekst heeft kan dit niet.

 

*Neem eerst contact met ons op of dit nog mogelijk is.

Is er een minimale bestelhoeveelheid voor gepersonaliseerde producten?

Er is geen minimale bestelhoeveelheid, maar voor sommige items kunnen speciale voorwaarden gelden.

Ik heb van Bpost een leveringsindicatie gekregen, maar mijn pakket is nog niet geleverd?

Wij maken de verzendlabels vaak aan in bundels op voorhand. Het kan dan nog enige tijd duren vooraleer uw pakket verzonden is. Als u een mail krijgt van de webshop dat het verzonden is, is het effectief verzonden. Geen rekening houden met de indicatie van Bpost, want dit klopt niet.

Ik heb al een bestelling geplaatst, maar ik ben iets vergeten wat nu?

Je kan nog een bestelling plaatsen en bij de opmerkingen vermelden dat je nog een bestelling hebt geplaats met het juiste bestelnummer.

Betaling en verzenden

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren twee betaalmethoden, waaronder creditcards en PayPal.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?

De levertijd varieert afhankelijk van het product en de personalisatie. Gemiddeld duurt het 10 tot 14 werkdagen. Rekening houden dat dit kan uitwijden door laattijdige levering van leveranciers. In zomermaanden gaan leveranciers afwisselend in verlof, verwerkingstijd is dan langer dan normaal.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden berekend op basis van het artikel, is het breekbaar of niet alsook het gewicht. Binnen België zijn de verzendkosten €7,50, met verzekering voor breekbare artikelen €9.

Verzenden jullie ook naar Nederland?

Ja, maar u dient dan uw bestelling te plaatsen via mail om de juiste verzendkosten kunnen aan te rekenen. Besteld u toch via de webshop, moet u alsook het verschuldigde bedrag storten en kan de bestelling niet geannuleerd worden.

Retourneren en annuleren

Kan ik een gepersonaliseerd cadeau retourneren?

Gepersonaliseerde cadeaus kunnen niet worden geretourneerd, tenzij er sprake is van een productiefout of schade tijdens het transport. Neem contact op met ons op voor meer informatie.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

U kan als consument de bestelling annuleren binnen de 24uur, er wordt dan een administratieve kost aangerekend van 3,50euro.

Klantenservice

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Onze klantenservice is bereikbaar via e-mail info@akindofmagic.be , het contactformulier en facebook. Via een andere weg komt het bericht niet tot bij ons.

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is?

Indien er schade is aan de levering dient de consument dit te melden binnen de 48uur na aflevering van de goederen met duidelijk fotomateriaal*. Wanneer dit niet binnen de 48uur gedaan wordt, moet de consument zelf opdraaien voor de schade. 

 

* Eén foto van het artikel waar de schade duidelijk zichtbaar op is. Eén foto van de buitenkant van de verzenddoos waarop het verzendlabel duidelijk leesbaar is. Eén foto van de vulling van de verzenddoos met het artikel erin.

Bepaalde mails/berichten worden niet beantwoord.

Als wij niet meteen antwoorden, zijn we druk bezig aan jullie bestellingen. Wij laten weten als uw bestelling klaar is. Vragen over 'is de bestelling klaar?' of 'wanneer deze verzonden word?', worden niet beantwoord om tijd te winnen. Ik steek liever mijn kostbare tijd in het maken en verwerken van jullie geschenken, zodat ze binnen de verwerkingstijd klaar geraken! Je bent zeker en vast niet de enige die besteld heeft en ongeduldig zit te wachten. Heeft u nog niets van mij gehoord? Dan moet u nog even geduld hebben. Don't worry everything is going to be allright!

Ik kan geen telefoonnummer vinden om jullie te contacteren?

Dat klopt, wij hebben bewust voor deze aanpak gekozen. In het verleden kon u contact opnemen via WhatsApp, maar hierdoor werden er te veel bestellingen via verschillende kanalen geplaatst, wat het moeilijk maakte om het overzicht te behouden. We verzoeken u daarom vriendelijk om contact met ons op te nemen via e-mail, het contactformulier of Facebook. Gelieve geen berichten naar mijn privé-account te sturen; deze worden niet beantwoord.

Overig

Bieden jullie cadeauverpakkingen aan?

Ja, we bieden cadeauverpakkingen aan die je kunt selecteren tijdens het afrekenen.

Hebben jullie speciale aanbiedingen of kortingen?

Ja, we hebben regelmatig speciale aanbiedingen en kortingen. Neem ook een kijkje op onze stock verkoop